Job 10 van 26


Report this listing

Solliciteren



Toonbankbediende Vilvoorde


Functie

  • Je helpt bij de voorbereidende werkzaamheden.
  • Je wast, snijdt componenten en zet benodigdheden klaar.
  • Je bereidt koude voor- en nagerechten, salades en zorgt voor de schikking op borden, enz...
  • Je werkt bepaalde warme gerechten af.
  • Je smeert en belegt broodjes; bereidt snacks.
  • Je helpt bij het aanvullen van toonbanken of buffetten.
  • Je helpt bij de bereidingen en je werkt volgens duidelijke instructies.
  • Je warmt bepaalde gerechten op & bakt vlees en frieten.
  • Je springt in bij de bediening aan de toonbank.

Jouw profiel

  • Je bent gepassioneerd door koken.
  • Je hebt een horeca-opleiding gevolgd of beschikt over een gelijkwaardige ervaring.
  • Je hebt een goede kennis van de HACCP-normen.
  • Je hebt voldoende kennis van het Frans en Nederlands om het werk uit te voeren.
  • Je bent punctueel en flexibel, en komt elke dag met een glimlach werken.
  • Je bent gemotiveerd en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Wij bieden de mogelijkheid van een vast contract, opleiding en groeikansen.
  • Een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering en aantrekkelijke kilometervergoeding.
  • Een veelzijdige functie in een bedrijf dat belang hecht aan een collegiale sfeer en het welzijn van haar medewerkers. ISS = "een plek waar je jezelf kunt zijn!"
  • Je zult werken in een internationaal bedrijf, met een professioneel imago en ondersteund door een sterk gevoel van solidariteit, cultuur en waarden.

Zien we elkaar binnenkort?

Wie zijn wij?

ISS is opgericht in Denemarken en bestaat al 122 jaar. Tegenwoordig zijn we uitgegroeid tot een van 's werelds toonaangevende facilitaire bedrijven, met een half miljoen medewerkers in 77 landen. We leveren diensten op het gebied van catering, schoonmaak, ondersteunende diensten, technische diensten, beveiliging en facilitair beheer. ISS is een pionier op het gebied van geïntegreerde facilitaire diensten (IFS), waarbij we meerdere diensten in één oplossing aanbieden, met één aanspreekpunt en centrale controle.

ISS in België en Luxemburg

In België en Luxemburg hebben we bijna 8.500 actieve medewerkers. Het overgrote deel van hen werkt dagelijks voor onze klanten, als keukenpersoneel, schoonmakers, receptionisten, technisch en logistiek personeel of facility managers. Ze worden geleid en ondersteund door 500 specialisten op het gebied van management, administratie, ondersteuning en verkoop. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Vilvoorde. We hebben ook 5 regionale kantoren van waaruit we onze klanten en medewerkers ondersteunen. Werken bij ISS Facility Services, dat betekent kiezen voor een Top Employer in België.

Onze medewerkers

Bij ISS draait alles om mensen. Het zijn onze medewerkers op de locatie van onze klanten die elke dag waarde creëren voor het personeel en de bezoekers van onze klanten. Daarom geven we ze alle training en technische middelen die ze nodig hebben om perfecte service te bieden. We leren hen zichzelf te zijn bij de klant en initiatief te nemen wanneer de situatie erom vraagt: het is de Human Touch die het verschil maakt, voor onze klanten en onze medewerkers.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht